k e y r a budak b u l a t

Friday, May 29, 2009

mase aku kecik2 lg....

cute x aku dlm gmba ni??
gmba ni katne pn aku lupe...
ye la....
kecik2 lg..
mane ingat...
ikut je mane org nk bwk..
hehehe...
yg bestnye gmba ni...
ade akak sepupu aku 2 org ni...
mcm2 dorg buat kat patung tu..
aku plak ske sgt ngan aym yg makcik aku bg..
aritu aku jmpe ayam tu..
tp skang dh ilang...
mgkin aym tu rindu kat family die kot...
hehehe...
yg besar tu(besar la sgt..)
bkn mak dorg..
dan bkn mak aku...
tp makcik sedara....
mcm mane ntah hubungan ktorg..
xpasti la....
yg pnting.. ktorg pggil die ACIK!!!

kan skang ni musim baju kurung opah..
alaaaaa..... baju cotton tu.. pastu bunga die kecik2..
dlm gmba ni kan aku pakai bju kurung cmtu..
comel gle..
heheh.. puji dri plak...
skang ni nk carik la corak yang dlm gmba ni..
ble tringat2 zaman dlu2..
hehehe.. konon je..

1 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home