k e y r a budak b u l a t

Tuesday, January 5, 2010

keje yang tergendala.


membe2 sebok tnye.. xde new post ke???
asik tu je...
nk gak bace yang lain..
hahaha..
bkn xde new post..
ade.. tp sume tak abih buat..
ade je yang mengganggu...

antara post2 yang patut aku publish..
tp smpai skang ni aku xpublish2.. heheh

1) konvo2...
kakngah: kamu blik tau ktorg konvo ni..
aku: tgk la dulu.. xjanji..
kakngah: blik la... xbest la klu xblik.. dh la adik bradik xramai...
aku: hahahaha...

lusa aku ade paper... tp aku kat tapak konvo lg ni.....
adoiii....

aku: mama... xnk beli bunga ke??
mama: pg la beli ape2 pn..

ble dh abh mmbeli belah.... jalan2 la..
pastu nmpak sign uitm johor..

mase nk amik gmba ni..
malu siot...
aku amik gmba syok sendri...
hahahaa...

pastu masuk la kat galeri2 yg byk kat situ..
aku jumpe satu bnde pelik...

rupe2 nye...
belon budak2 trlepas....
haha...
mesti budak tu nangis guling2...

yang penting kat sni aku ingin nyatakan...
aku penat tunggu dorg abh majlis....

bile penat2... snap gmba dpt kurangkn penatnye..
heheheh...

akhirnya dorg kuar gak...
adoiii...
berpeluh2 aku tggu....



2) perjalanan yang panjang...

ni yang best nk cite2...
tp lg best klu dgr sendri aku cite..
perh... mesti korg rase mcm mane aku rase...
klu kat blog2 ni setakat amik tau je la...
xde la feeling2... hahaha...

ni aku citekan dlm bentuk diari..
klu nk cite mcm tgh ckap....
melecet tgn aku nk taip...
wlaupun dh sebulan lebih xjmpe laptop kesayangan ni...
hehehehe....

12 nov 09
pagi2 tu aku ade last paper 4 final...
abh je paper tu pkol 12..
trus rush nk blik kl...
sbb flight mlm tu...

smpai umah pkol4..
mcm nk trcabut kaki...
nk rush pny pasal...
by 6 dh kene ade kat kelana jaya..
sbb semua jemaah haji kene kumpul kat sane dlu...

naik je flight..
dh xingat ape2..
yg pnting tdo...

celik mata sbb nk makan je...
hahhaha...
truk betul la si gemok ni...

lepas makan sambung tdo blik....
adoiiiiii.......
mase flight landing....
takut je xleh bgun dr seat...
sbb mkn tdo je..
mane la tau... xleh bgun..
hahahha...

sampai je.. kat jeddah, mekah...
king abdul aziz international airport (KAAIA)

hehehe....


ni la akibatnye bila buat keje x abih..
sume post2 ni xsiap lg..
tp korg nk sgt new post...
nah!!! bace la tu dulu..
hehehehehe...
lepas ni aku try la nk siapkan sume post2 yang ade dlm otak aku ni..
hehehe....
bunyi mcm aku ni bz sgt2..
mmg bz pn...
semester baru dah bermula..
n aku ade byk mslh yang nk diselesaikan.....
malasnye!!!!!!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home