k e y r a budak b u l a t

Friday, September 4, 2009

main mercun dengan cara yang baru

mak aku kan demam...
so ble aku dh blik umh ni...
ajk la die pg klinik...

kwsan klinik ni dekat bawah umah flat sri dot dot...(rahsia)
aku bwk la mak aku ni pg jumpa doktor...
akak aku dok dlm kete je...

lepas jmpe doktor... mak aku amik la ubat..
pastu trus je nk blik umh...
on the way nk pg kereta..
dgr la bising2..
kebabom!!... eeeeeeeeeeeeeebom!!

aku pn cari2 la mane org yg main tu... sbb bunyi die dekat je...
tbe2....
ade mercun turun dari langit...
dekat semeter la mercun tu ngan aku...
meletop.... terkejut aku....

rupe2nye.... dorg main dari umh dorg yang kat atas tu..
tau la umh tu tinggi... tp jgn la malas sgt nk turun...
main la kat bwh...

wlaupn dorg nmpak ade org kat bwh...
dorg still baling mercun tu kat bwh..
cbe bayangkan klu mercun tu jatuh atas kepala org...
xraya org tu....

bak kate akak aku.....
mcm ni la bru flat...




















maaf visual tidak memuaskan..
sbb aku kelang kabut..
takut mercun kene kepala...
hahahahaha!!!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home