k e y r a budak b u l a t

Friday, May 29, 2009

Sekolah Kebangsaan Bandar Tun Razak (2)

susunan kelas kat sekolah ni..
dr trbijak- ter'tut'...
hehehe...

terbijak- Pilihan
bijak skit- Jaya
kurang bijak- Gemilang
x bijak- Cemerlang

ni je aku ingat.. 4 kelas teratas..
yg bwh2 aku x msuk.. sbb tu x ingat..
hehehe..

mase darjah satu..
ktorg main masuk je kelas mane2..
ikut ske..
so... aku masuk la darjah 1 cemerlang...
kelas keempat..
dulu kat sekolah ni... laki ngn pompuan x cmpo..
1st laki.. 2nd pmpuan.. 3rd laki... 4th pmpuan.. n seterusnya..
aku kat kelas... mcm ketua darjah..
sedangkan org lain ketua..
aku x peduli..
nk jugak2 control kelas..
heheh.... sifat kepimpinan..

disebabkan kecemerlangan aku mase darjah satu...
darjah dua aku masuk kelas pandai skit...
2 jaya...
kelas ni smua pmpuan.. bosan...
hehehehe..
tp yg bestnye.. guru kelas die laki...
hensem... hehehehehe.. GATAL!!!
sebabkan aku byk berangn nk kawin ngan cikgu laki tu..
pelajaran aku merosot..
truk gle.....
aku dpt no ujung2 je dlm kelas...
hehehe

oleh kerana ke bodohan aku....
masuk la kelas ke3....
turun satu kelas....
mase ni...laki pmpuan dh cmpo...

ni gmba mase aku darjah 3..

aku ni sebenarnye bijak..
tp malas..
ble masuk je kelas ni..
aku berazam utk berubah..
hehehe...
semua pekse...
aku dpt no2..
gempak x???
alaaaaa.. pandai dikalangan yg xpndai... bleh la.. poyo2...
kat kelas ni best.... cikgu die...
cikgu ni terkenal ngan kegarangan nya...
die penah kate..
"klu ade sape2 yg buli awk semua.. awk bgtau sy.."
lepas je aritu...
aku syg sgt cikgu ni.....
die take care btol ank2 die ni....
best!!!!
dlu ade pekse pts kan???
tp aku xlulus.. hehehehehehehehehe


adakah korg classmate aku????? carik la diri korng!!

1 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home