k e y r a budak b u l a t

Thursday, January 28, 2010

nasil nukilan aku....

hari khamis adalah hari yg sgt 'menarik' utk aku pg kor....
sbb aku kene buat sajak sndri.. hahhaaha..
klako siot...
kor aku ni name die aprisiasi sastera...

kor ni under kebudayaan..
sbb tu la ade buat sajak2 ni..
tema sajak ni pasal UiTM..
nk bace??? heheheh......

KU CELIK MATA INI.

ku celik mata ini,
ku pandang ke kiri,
loceng sudah berbunyi,
menandakan hari sudah pagi.

ku celik mata ini,
kelas perlu ku hadiri,
bagi mengisi ilmu dihati,
untuk kegunaan kemudian hari.

ku celik mata ini,
buku ku buka,
ujian kan tiba,
penentu segalanya.

sudah penat berjaga,
masanya sudah tiba,
dengan sijil ku berbangga.

inilah pengalamanku,
dia dimataku,
UiTM dihatiku.

hahahahhaha.... buat bende ni 30 min tau..
sikit je..
klu suruh aku buat lg panjang...
sehari kot baru siap...

4 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home