k e y r a budak b u l a t

Friday, May 29, 2009

Sekolah Menengah!!

ko nk tau x...
mase aku form 1 je...
aku masuk 4 buah sekolah...
gle gmpak....
1st... sekolah menengah kebangsaan bandar tun razak..
aku sekolah kat sni semggu je..
sbb mak aku nk aku amk bahasa arab...
so aku kene la tukar kat sekolah yang ade aliran bahasa arab....
2nd... sekolah menengah cheras..
kat sekolah ni.. ade aliran bahasa arab..
tp lmbat skit die mula.. sbb xramai lg yg nk amik aliran ni..
aku je yg bru apply.. betapa baiknya aku..
heheh....
tp xlama aku sekolah kat sni..
sbb mak aku nk mengajar kat kmpung..
aku kene la ikut mak aku tu....
3bln je aku sekolah kat sni...lgpn ramai dak2 xske kat aku.. xtau la kenape..
cute sgt kot.. dorg jeles..heheh
3rd.. sekolah menengah sri manjung.. perak..
kat skolah ni ok..
jauh skit nk pg sekolah...
trpakse la mak aku beli basikal..
mase sekolah kat sni... kurus la gak aku..penat kayuh basikal...hehehe..
pn xlama gak...
5bln je.. mak aku nk pndah pg dok umah nenek aku..
aku sebagai ank yang solehah..
ikut je la blakang mak aku ni.. lyn kan je..
4th.. sekolah menengah batu sepuluh... perak...
sekolah ni lagi jauh....
klu naik kete amik mase 5 minit...
klu naik basikal???? lame tu..
klu pagi2 tu... pg sekolah best la.... lori balak lalu kat sebelah pn ok je..
tp yg x bestnye.... ble balik sekolah... dh la tengah hari... panas terik.....
ble lori lalu kat sebelah.... rase nk tebalik je basikal ni.... penat pny pasal..
aku sekolah kat sni smpai la abh form1...
tp ble bkk je skolah.. mase aku form2..
sebulan je aku kat sekolah tu,,
mak aku nk blik kl blik.. gatal betul la...
aku pn.. angkut la brg2 aku blik kl....
pastu aku pg Sekolah Menengah Bandar Tun Razak!!


ni gmba mase aku form2... mase ni semua muka budak2 lg...

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home