k e y r a budak b u l a t

Wednesday, August 19, 2009

bas sten sgmat

kringgggggggggggggggggggggggg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

bgun2.... dh pkol 6.30.... (telepon aku ckap)
dengan muka yg toye dn mamai...
aku pn bgun n siap2.....
nk blik KL!!!!!

kluar je dr blik pkol 7.30..
pg la trus kat bas stop tu...
perh!!!!!! Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamai nyer student kat stu..
smpai aku nmpak sorg je..
bas kuning kesayangan tu jgn ckap la.... mmg xde maknenye,,
aku siap kol roomate aku lg soh die anta pg bas sten,,
takut la terlepas bas...

tbe2... ade satu cahaya yg sgt memukau mata.....
BAS UiTM!!!!
yeh yeh.. bas dtg..
trus call roomate... xyah la anta g bas sten tu..

dgn gmbira masuk dlm bas tu....
sejuknye!!!!
dok sit paling dpn skali....
mcm aku plak yg bwk bas...
best seyh....

tapi....... dh lame skit......
aku pening kepala!!!
mcm nk muntah..
tak tahan!!!!

sabar2..... skit lg nk smpai bas sten...
aku pn trus pg tuka tiket bru...
aritu dh bli dh.... tp utk ari jumaat....
mase nk naik tangga........

terserempak la ngan satu mamat india ni
umo die mybe awl 30an..
mata die sebelah mcm somthing skit... mcm kene cocok...
kulit dh sah2 gelap gelita...

mamat tu usha je aku....
usha yg ade makne...
aku buat bodoh je la...

lpas tuka tiket tu... aku rase mmg nk muntah sgt...
aku pn pg la tandas....
muntahkan ape yg aku nk muntah..
tp xde ape pn yg nk dimuntahkan...
(brape byk muntah daaa)

setelah penat bekerja keras dlm tandas...
aku pn duduk la kat krusi besi yg byk2 tu..
aku dh xlarat dh..
mcm nk pengsan..
tibe2..

mamat india tu bleh usha aku dengan penuh nafsu...
bodoh ar....
dh ar xramai org mase tu...
pastu die bleh plak keliling aku....
eeeeeeeeeeeeeeeeeee........

setiap kali selisih ngan india tu...
msti die usha mcm td....

bru aku sedar...
die nk naik bas same ngan aku...
dalam hati aku....
jgn la hantu ni dok dgn aku....

ble org bas tu dh bkk pntu bas..
aku msuk lmbt skit..
biya org2 tua msuk dlu..(baik seyh)
ble aku naik je tangga bas tu...

mamat india tu dok sit yg paling dpn!!!
ble aku nk lalu...
die saje je kuarkan siku die...
supaya pasal bergesal dgn bdn aku...

cbe korg bayangkan...
die tgh duduk... n aku tgh berdiri....
klu die kuarkan siku die tu...
siku tu akan bergesel kat bhgian mane bdn aku?????
gile sex ar!!!

tp aku elak....aku jlan mengereng....
tp yg jd mangsa... pmpuan cina yang jln blkg aku...
ble aku dh lepas dr halangan tu...
aku toleh ar blkng...
cina tu pny dot dot bergesel ngan siku india tu..
geli ar!!!!

moral of the story......
klu jumpe mamat india ni kat kl or kat sgmat..
kte cocok mata die lg sebelah...
kotor pnya org!!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home