k e y r a budak b u l a t

Friday, September 4, 2009

hari ni last.... esok dah takde..

isnin: aaaaaaaaaaaaaa....
meh tgk2..
ade keronsang design baru....
ni semua lawa2....
hari ni last.. esok dah xde....

selasa: aaaaaaaaaaaa.....
ni ade keronsang bru...
boleh bg kat mak ke...
pakai sendri pn boleh...
hari ni last... esok dh xde....

rabu: aaaaaaaaaaaaaa.....
ni bru2 pny...
ade kronsang.... keronsang bju kebaya..
butang bju melayu...
bleh bg kat pakwe..(aku saje je tambah)


adoiiii....
ari2 dgr bnde yg same...
klu pg ngan kwn... mesti die kate... pakcik tu tpu...
hahahaha.....


ni klu bg kat bg kat mama pn best ni..(tp xde duit)
hahahaha......


sape2 yg berhajat nk pakai bju kebaya...
sesuai sgt la ni...
aku xdapek la nk pakai bju kebaya..
tgk je bleh la...

yg ni plak satu rm10..
tp klu bli 6..
rm65..
rm5 komesyen aku..
hehehehe...(sejak bile aku jual kronsang??)ni la butang bju melayu yang sesuai utk korg bg kat pakwe..
nmpak mcm mahal je...
tp rm11 je...
gile murah klu nk buat bisnez..
bli byk2..
pastu jual harga tinggi kat kl...
emmmmmm.. ( iqa nk buat la tu)


ni yg paling aku suka...
mcm cute je butang bju melayu design bju..
tp klu aku jd laki..
aku xbli design ni...
pakai bju kat bju...
hahahaha...

sebelum tutup meja...
ade pesanan penaja...
klu nk bli keronsang, serunding n kerepek..
call cma...
tp klu korg nk bli serunding pintal..
call iqa..
(komesyen lebih skit ye....)
lalalalalalalalalala

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home